Інноваційні ногавки для захисту сухожиль характеризуються досконалою анатомічною формою, яка гарантує максимальний комфорт та ідеальне розташування на ногах коня. Підкладка з м'якого спіненого матеріалу EVA FOAM усередині захисного покриття створює максимальний захист згинача сухожиль від будь-яких пошкоджень та ударів. Подвійна густина покриття. Захисне покриття складається з двох різних частин різної щільності та міцності. Основне захисне покриття, виконане з 54-SHORE TPU - гнучкого та надзвичайно міцного поліуретанового композиту, забезпечує відмінний захист від садна, тертя та множинних ударів, викликаних активністю спортивних коней 54-SHORE TPU зберігає свої еласто-механічні температурі від -15°С до +50°С без змін міцності і гнучкості! в друга в процесі виливки. Еластичні ремені М'які, регульовані еластичні ремені забезпечують ідеальне закриття на будь-яких розмірах гомілки, усуваючи всі проблеми, викликані занадто вузькою посадкою або надмірним тиском. Спеціальні еластомери, які використовуються в ременях, підтримують постійну напругу протягом часу і не змінюють своєї еластичності при намоканні. Легке вдягання та зняття, що регулюється еластичними ременями, робить ногавки особливо практичними. Швидкороз'ємний штир Не піддаються деформації штирі FLEXTAN на язичці з нержавіючої сталі дозволяють дуже швидко знімати і одягати ногавки, навіть однією рукою. Отвори для закриття мають звуження, що гарантує безпечну фіксацію, уникаючи можливості випадкового відкріплення під час роботи чи змагання. На відміну від шкіряних ременів, отвори яких після декількох використань деформуються, що зменшує їх функціональність та надійність, ремені зі штирями NERO Veredus LINE мають гарантію та протестовані на 5000 циклах закріплення/відкріплення, не зазнавши будь-яких змін. На відміну від ременів Velcro, які втрачають свою здатність фіксації протягом часу і стають менш надійними, ремені зі штирями NERO Veredus LINE не піддаються зношування та забезпечують максимальну безпеку та надійність. Ручне прання 30°С.
Відгуків про цей товар ще не було.